BOEK UW VERBLIJF

Informatie m.b.t. Corona

We begrijpen dat u vragen heeft rondom Corona en uw verblijf. We proberen u hier zo volledig mogelijk te informeren. Heeft u toch nog vragen, bel (tel. 0561-433672) of mail (info@bosmeer.nl) ons dan gerust.

Wij hanteren de maatregelen zoals deze worden aangegeven door de Rijksoverheid.
Voor u betekent dit onder meer:
- Ondanks dat we u graag zien vragen we toch het bezoek aan onze receptie zoveel mogelijk te vermijden. Komt u wel, kom dan alleen en draag een mondmasker. Wij verwelkomen u niet met een handdruk, maar met een glimlach.
- Moet u nog een bedrag betalen dan verzoeken we u dit via pinbetaling te doen.
- Contactloos inchecken is mogelijk, neem hiervoor contact op met de receptie.
- Onze medewerkers van de huishoudelijke dienst nemen extra hygiëne maatregelen in acht.
- We beschikken niet over horeca op het park, sluiting daarvan is dus niet aan de orde. Wel hebben we voor u een lijst klaarliggen (kan ook via mail) met horeca in de regio voor afhalen en/of bezorgen
- Heeft u een reservering gemaakt maar annuleert u zelf dan gelden de Recron annuleringsvoorwaarden. Wellicht kunt u bij uw annuleringsverzekering terecht.
- Het niet open mogen zijn van faciliteiten in de omgeving, zoals het zwembad, restaurants, musea etc. ligt buiten onze macht, en is derhalve geen geldige reden voor annulering van uw verbijf en/of geldteruggave.
- Indien wij onverhoopt van overheidswege moeten sluiten, worden gemaakte reserveringen die daardoor niet door kunnen gaan, geannuleerd. U mag dan de aankomstdatum wijzigen naar een periode waarin we weer geopend zijn, of het eventueel betaalde bedrag wordt gerestitueerd. Wij zullen in geval van gedwongen sluiting z.s.m. contact met u opnemen.